2009. október 28., szerda

Halloween


Tudom, tudom, Magyarországon nem divat, nem is szeretnénk, ha azzá válna, meg amúgy is. Itt - Salzurgban igenis divat, igenis átvették, a gyerekeim szeretik, várják, készülnek rá. Èn pedig idén beadtam a derekam és még bulit is szervezek nekik. A Nagy, két ittalvós vendéggel egyedül bolyonghat a környéken, szigorúan este nyolcig. A Középsö a barátnökkel (pontos mennyiség ebböl a fajtából még a mai napig nincs birtokomban, én úgy +/- hattal számolok) szintén egyedül mehet, de nekik hétig haza kell érniük. Ha nem, elkobozom a szajrét!!! A Kicsi, három minibarátnövel és egy kislovaggal velem együtt fog végigvonulni szépséges városunkon és hangosan ordibálni: Süsses oder Saueres! (Èdességet, vagy megbosszulom!) Remélem, idén sóherebbek lesznek az emberek, tavaly Mikulásig nem fogyott el az összekunyerált édességhalom. A buli elött-után eszem-iszom, kinyomtattam vagy két tonna színeznivaló képet, arcfestés, játékok, hejehuja. Lehet drukkolni, hogy túléljem, különben jövöre én leszek a föattrakció, mint szellem, búúú... mert én visszajövök!!!

Aki vicces halloweenes recepteket keres, kukkantson be ide!

7 megjegyzés:

  1. Én nagyon bírom az ilyen, és hasonló mókákat!
    Kitartás, az erő veled van ;)

    VálaszTörlés
  2. Èdes vagy, köszönöm!!! Nálatok nincs ilyen? Igaz, kicsik a Kiscsibék!

    VálaszTörlés
  3. De jó lesz nektek!!!
    Én erősen irigykedek. Szerintem ezek olyan kis bulik a gyerekeknek:D Az én lányom, hogy élvezné:)))

    VálaszTörlés
  4. Itt is divat, itt is átvettük... Igen, mi magyarok is. A gyerekeknek már ez is ünnep, most mit csináljak? Nem is rossz buli.
    A boszorkányos dekor szuper...

    VálaszTörlés
  5. Gabi, Csillagos, igazatok van. Ugyan morgok, de amikor a Középsö ötödször is elsóhajtja magát: Már annyira örülök a Halloweenra! (Kicsit érdekesen ragoznak, német aggyal), akkor bizony én is összekapom magam és próbálok lelkesedni. Ennek hozományaként ma feltettünk egy szellemfüzért a konyhába, jópár hatalmas pókhálót, pókokat mindenhová és színeztünk kb kismillió képet, tököcskékkel, fekete kismacskákkal.... Na megyek is, még összepakolok, aztán jöhet a siserehad!

    VálaszTörlés
  6. Jó bulizást! Az erő legyen veled! :)

    VálaszTörlés
  7. Az Erö velem, ki ellenem? :O)

    VálaszTörlés

Sajnos sok megjegyzést hagyok észrevétlenül, ezért állítottam be most a jóváhagyás-módot. Remélem, így mindannyian jobban járunk!?

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.