2009. január 27., kedd

Kávé keresgélö...

Nem számoltam, de legalább 400 kávébögrés fotót böngésztem át a délelött folyamán. Hihetetlen, de egyetlen olyat sem talaltam, ami NEKEM a kávésbögrét jelenti. Kénytelen leszek saját magam fotózni egyet. A beállítás adott: bögre (tehát nem csésze, nem pohár), tejeskávéval benne, hab és mindenféle csoki-kakaó rátét nélkül, lehetöleg gözölögve és, ami a legfontosabb: kanállal! Na jó, valami kekszike is lehet mellette. Addig is, amig a kép elkészül, ideteszek egy jelképes bögrét, csak, hogy el ne felejtsem.



2 megjegyzés:

  1. Szia Zsuzska!
    Kíváncsian várom azt a bizonyos bögrét ;)

    VálaszTörlés
  2. A kép már elkészült, de még nem tudtam feltenni a gépre. Ez nálunk kicsit komplikált, eltart egy ideig. De feltétlenül meg fogom mutatni!

    VálaszTörlés

Sajnos sok megjegyzést hagyok észrevétlenül, ezért állítottam be most a jóváhagyás-módot. Remélem, így mindannyian jobban járunk!?

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.