2009. június 6., szombat

Születésnap / Birthday

Zsófink 11 éves lett. A szülinapi buliját a parkban akartuk megünnepelni, mivel az egész osztályát meghívta. Most pénteken végre olyan volt az idö, hogy nyugodtan nekivághattunk a programnak. 23 kisgyerek (bocsánat, nagyfiúkról és nagylányokról van szó, kérem) volt meghívva, gondoltam, a parkban csak elférünk. A hellyel nem is volt gond, azonban alaposan alábecsültem lelkes ifjúságunk hangerejét. Délután háromtól este hétig rekedtre kiabáltam magam, pedig - mint gyakorlott tanítónö - bevetettem minden trükköt, hogy lenyugtassam öket. Hiába, az ifjonti lendületnek semmi nem vetett gátat! Még szerencse, hogy készültem játékokkal. Volt kvíz, kincskeresés, focizás, rabló-pandúr (ök legalábbis így nevezték) és persze földi jókkal is készültem. A török citromos muffinomat is ismeritek már és a tortáról is készült bejegyzés. 18 liter üdítö és ásványvíz fogyott el, pedig van kút is a parkban.
A fotókon Zsófi látható az ajándékok átadásakor meg pár pillanatkép.
Hullafáradtan, de igazán boldogan vergödtünk haza úgy nyolc körül...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sajnos sok megjegyzést hagyok észrevétlenül, ezért állítottam be most a jóváhagyás-módot. Remélem, így mindannyian jobban járunk!?

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.