2010. február 26., péntek

Nagyszerü Anya


Csillagos ajándékozott meg ezzel a szép képpel és a vele járó dicsöséggel. Szerinte megérdemlem.
Kérem, senki ne haragudjon meg, de ahogy megláttam a címet, a hajdani vicc ugrott be:
-Milyen kitüntetés hiányzik meg Kádár elvtársnak?
-A Pro Urbe, a Kiváló áruk Fóruma és végül a Hös Anya!
Visszatérve a méltatásomra, elgondolkodtam. Valóban nagyszerü Anya lennék? Gyorsan közvéleménykutattam a két kisebbiknél, miért vagyok én egy jó Mami. A Kicsi szerint azért, mert én az Ö Mamija vagyok. A Középsö még hozzátette, hogy mert én nagyon aranyos vagyok. Aranyosabb, mint a többiek Mamijai.
Nos, bevallom, valami kézzelfoghatóbbra gondoltam. Mondjuk, hogy minden nap kerül meleg étel az asztalra. Vagy hogy meglehetös ritkán felejtem el megvásárolni a kakaót, narancslét illetve a betevö nasikat. Nos, piszkos zoknit sem kell húzniuk, ha iskolába mennek, és általában sikerül ellenörzött leckével kilépniük reggelente az ajtón. Amit ök ugyan még nem értékelnek, de rajta vagyok hogy hetente legalább háromszor-négyszer gyakoroljanak a kiválasztott hangszerükön és minden este jusson idö olvasásra. A különféle táncórákra is mamitaxi szállítja öket söt, amiért már külön köszönetet követelek tölük, hogy a kismillió barátnö bulijaira is, a megfelelö ajándékok beszerzése és csomagolása után.
Esténként imádkozom velük - hosszú a lista akikért - hála Istennek nagy a család, de jópár barátnö kisbabáját is ök imádkozták le az angyalkák közül, csúnya szót én tölem még nem tanultak - ellenben rengeteg népdalt, gyerekdalt, Himnuszt, Szózatot, a Székely himnuszt.
Nagyszerü Anya.
Most mélyen magamba szállok és végiggondolom azokat a pillanatokat is, amikor kevébbé voltam nagyszerü. Egyszer - igaz csak egyszer - de elökerült a fakanál. Egyszer - ez is csak egyszer - megcibáltam valaki haját. Sokszor, de milyen sokszor nem figyeltem, nem vigasztaltam, nem voltam... Remélem, megbocsátják!?

Beát kérném - pont most és pont azért, Juditot a Fércmüvekböl, Csibét, Debigabit és kérdezném Náncsit is, de ö most megvonja magát tölünk, hogy fogadjátok szeretettel a díjat!