2010. április 21., szerda

Hancuska megcsinálta! Kerékpáros vizsga Ausztriában.

Elhatároztam, hogy a jövöben kevesebbet fogom szidni a kormányt, az adózást, a rendöröket és a tanítónénit. Hogy mégis mitöl tettem ilyen elhatározást?
Hannah ma levizsgázott biciklizésböl.
A kormány - a város vezetösége minden 10 éves iskolásnak lehetöséget ad, hogy elvégezzen egy tanfolyamot, levizsgázzon belöle és igazolást ad, hogy a gyermek ezentúl részt vehessen biciklijével a forgalomban. Kemény vizsga, komoly kérdések, majd egy kreszvizsgával ér fel, a gyakorlatban pedig kemény 20 perces kört kell tenni, föútvonalon, stoptáblánál, körforgalommal, stb... Nem piskóta.
Mindez ingyért.
A rendörök buszt küldenek a gyerekekért, egy délelöttön át vizsgáztatják öket, (súgnak) és amúgy is kimondottan kedvesek. (!)(Mondta Hannah)
A tanítónéni több, mint egy hónapja nyúzza a gyerekeket a táblákkal, jobbkézszabályokkal, körforgalmakkal és állítólag eddig MINDEN gyereke átment a vizsgán.
Nem is tudom, miért izgultam!?
A videót kivettem, nagyon zavaró volt a háttérzaja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sajnos sok megjegyzést hagyok észrevétlenül, ezért állítottam be most a jóváhagyás-módot. Remélem, így mindannyian jobban járunk!?

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.