2013. január 29., kedd

Amikor gyerekek imádkoznak


Kedves Isten!

Hittanórán mesélték, hogy mit csinálsz.
Ki végzi a munkád, amikor szabadságra mész?

Bill
******

Kedves Isten!

A jelmezbálon ördögnek fogok öltözni.
Nem baj?

Marine
******

Kedves Isten!

Tényleg láthatatlan vagy, vagy ez csak egy trükk?

Joey
******

Kedves Isten!

Ilyennek tervezted a zsiráfot, vagy csak véletlenül alakult így?

Norma
******

Kedves Isten!

Elmentem egy esküvőre, és csókolóztak a templomban. Ez O.K.?

Neil
******

Kedves Isten!

Nekem a Miatyánk a kedvencem.
Egyből megírtad, vagy sokat kellett törnöd a fejed?
Ha én írok valamit, mindig újra kell írnom.

Lois
******

Kedves Isten!

Köszönöm a kistestvért, de én egy kiskutyáért imádkoztam.

Joyce
******

Kedves Isten!

Hogyhogy az utóbbi időben nem találtál fel egy új állatot se? Csak a régiek vannak.


Johny
******

Kedves Isten!

Kérlek, tegyél még egy ünnepet Karácsony és Húsvét közé!

Ginny
******

Kérlek küldj nekem egy pónilovat.
Eddig még sose kértem semmit.
Utánanézhetsz.

Bruce
******

Kedves Isten!

Lehet, hogy Káin és Ábel nem ölte volna meg egymást annyira, ha külön szobájuk lett volna.
Nálunk ez működik a bátyámmal.

Larry
*******

Kedves Isten!

Lefogadom, hogy nagyon nehéz neked mindenkit szeretni az egész világon.
Mi csak négyen vagyunk a családban, és mégse megy.

Kate
*******

Kedves Isten!

Nem gondoltam, hogy a narancssárga megy a lilával, amíg kedden nem láttam a naplementét, amit Te készítettél. Klassz volt.

Eugene
******

Kedves Isten!

Ha vasárnap figyelsz a templomban, megmutatom az új cipőmet.

Mickey
****** 
Szöveg: innen
child
 
Fotó: innen

1 megjegyzés:

Sajnos sok megjegyzést hagyok észrevétlenül, ezért állítottam be most a jóváhagyás-módot. Remélem, így mindannyian jobban járunk!?

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.