2013. augusztus 8., csütörtök

Olvasnivalók nyárra


Kerszetszüleimtöl karácsonyra könyvutalványt kaptam, ami most a nyaralás alatt sikerült elvásárolni. Szabó Magdát, Grishamot, Ken Follett-et, Schäffer Erzsébetet és egy eddig számomra ismeretlen Polcz Alaint vettem. A többi könyvet barátoktól, rokonoktól kaptam, a Wass Albert köteteket már nagyon várom, kíváncsi vagyok rájuk. Àllítólag, Wass Alberetet a Funtinelli boszorkányokkal kell elkezdeni. A Poros úton-t Mammkától kaptam, neki is nagyon tetszett, és mert hasonlóan gondolkodunk, szerintem nekem is fog. Jajj, alig várom, hogy átrághassam magam ezen a kupacon, és ugyan nyári olvasnivalókról írtam, szerintem sajnos el fog tartani legalább karácsonyig!
A vázában a saját idei levendulatermésünk látható.

2 megjegyzés:

  1. megvettem magamnak is a Poros útont.:) Újta kell olvasnom::)

    Jujj! Polcz Aleine! Ezt a könyvet is be kell szereznem,egyrészt az írója miatt,másrészt Erdély miatt.
    PUSZI!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Most éppen Alaine-t olvasom, de a következö a Poros úton lesz! Ha kivárod, amig befejezem, elküldöm Neked, ne kelljen megvenni. Puszi: Zsuzska

    VálaszTörlés

Sajnos sok megjegyzést hagyok észrevétlenül, ezért állítottam be most a jóváhagyás-módot. Remélem, így mindannyian jobban járunk!?

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.