2015. április 3., péntek

Húsvétolunk

Az ismeröseink hamar észrevették, hogy szívesen babrálgatok mindenféle különbözö technikákkal. A képeken látható koszorúk és a kis papírtojások is mind ajándékba készültek. A narancs-sárga ajtókoszorút Herta kapta - szépen illik a sötétkék ajtajára.
 A tojáskák újságpapírból és színespapírból készültek. A Tagesgyerekek vihették öket haza.
Ezt a halványrózsaszín koszorút Steffi barátnöm kapta - ekkor még nem is tudtam, hogy majd mekkora bánat éri, talán egy kis vigasztalást is talál benne, ha ránéz.
Ezen a képen a mi ajtónkat díszítö koszorú látható - pár napra be is kellett hoznom. A kint tomboló 120 km/órás orkán szerette volna magával vinni, de nem adtam. :O)
Itt pedig az idei utolsó húsvéti alkotás. A terítöt a szögedi nagynéném, Lonka készítette és ajándékozta nekünk már jó pár éve. A közepére az IHS jelet én hímeztem bele és a nagyszombati feltámadási szertartásra ezzel a terítövel letakarva visszük majd a kalácsot, a tojásokat és a sonkát az ételszentelésre. Már évek óta szerettem volna egy ilyen takarót, idénre sikerült is megcsinálni. 
A végére marad, hogy mindannyiatoknak áldott, békés Húsvéti ünnepet kívánjak, szeretettel!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sajnos sok megjegyzést hagyok észrevétlenül, ezért állítottam be most a jóváhagyás-módot. Remélem, így mindannyian jobban járunk!?

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.