2020. március 18., szerda

Egy majdnem tökéletes nap #Maradjotthon!

Ugye, nem kell magyarázni, miért csak majdnem tökéltes volt ez a nap? Itt lennének a többi Molnárkák, nem lógna a fejünk felett a bizonytalanság, ha tudnám, hogy merre leszünk mindannyian 2 hónap múlva, ha Anyukám egy lakatlan szigeten lenne, ha, ha, ha....

Lassan kialakul egy majdnem normálisnak mondható napi rutin, Julia tanul, mint egy gép. Ma még futni is volt Tammieval, söt a Napra is sikerült kiimádkoznom. Èn mióta itt vagyunk bezárva, még egy pillanatig nem unatkoztam, hosszú to-do-listám van és csak attól rettegek, hogy minnél több idönk maradjon erre. Aki idöt nyer, életet nyer, mondta Ili barátnöm, és most a saját börömön érzem, mennyire igaza volt.

A kertem egy katasztrófa. Nem is tudom, hogyan tudnám rendbehozni, ha nem lenne ez a kényszerszünet. Ma jó 2 órát kapirgáltam kint és igazából csak az ovi miatt hagytam abba. Ami viszont katasztrofálisan sikerült. A drága gyerekek ennek ellenére nagyon élvezték. Muszáj valami megoldást találnunk arra, hogy mindenki egyszerre lehessen jelen, most ezen dolgozunk.

Anyósomékkal is beszéltünk, ma lettek 50 éves házasok. Többé-kevésbbé van elképzelésem róla, hogy mennyi 50 év. Sok. Ès szemmel láthatóan boldogok. Remélem, és imádkozom érte, hogy még sokáig azok legyenek, szerencsére náluk már kijárási tilalom van, ülnek a fenekükön.

A nap öröme volt még, hogy belefutottam a ferencesek online miséjébe. Nagyon megnyugtató érzés volt, holnap is megpróbálok idöben leülni. Pedig ma már jobban ment a virtuális böjt. Ezt találtam ki ugyanis, hiszen ez esik a legjobban a nehezemre. Holnap újra nekirugaszkodom...
Ìgy nézett ki a mai óvodai foglalkozás. Mekkora csivitelés volt, de milyen jó újra látni öket!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sajnos sok megjegyzést hagyok észrevétlenül, ezért állítottam be most a jóváhagyás-módot. Remélem, így mindannyian jobban járunk!?

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.