2009. február 13., péntek

Akarom...

A lányaim sokszor kérdezik: Mami, meg tudod...? És én sokszor válaszolom: Kicsim, én mindent tudok, amit akarok! Nagymamám volt ilyen, ilyen akarós. Döbbenetes élete volt, két világháború, járásbíró feleségeként menekültek Szegedröl, paprikát termesztettek, Mami az éjszakai kofavonattal hordta az árut Pestre, majd reggel nyolcra - már újra otthon, dolgozni járt. Mindent meg tudott csinálni. Akarta.
Én is nagyon akartam valamit. Meg is tanultam. Még így gyorsan, 40 elött pár perccel. Tudok zsonglörködni!


Very often asking me my daughters: "Mami, can You do this...?" And usually my answer is: "My dear, I can do what I want!" My Grandmother was like this. So willful. She had an awe-inspiring life. Two World-wars, than as the wife of a county-judge they had to flad from Szeged, they had huge paprika plantages. Mami was travelling with the night-train to Budapest with the goods, and at 8 Am, already at home she went to the office to work. She was able to do everything. She wanted.

I also wanted something. And I had learned it too. Just so, some minutes before I get 40. I can juggle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sajnos sok megjegyzést hagyok észrevétlenül, ezért állítottam be most a jóváhagyás-módot. Remélem, így mindannyian jobban járunk!?

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.