2009. február 23., hétfő

Függöségeim / My dependences

Cecile-töl kaptam a játékot, 5 függöségemet kell felsorolni.
1. Természetesen a családom. A férjem, a három kislányunk, az otthonunk, az együtt tölött idö.
2. Betük. Legyen az könyv, újság, net, elöfordult már, hogy kínomban kiolvastam a tisztítószeres dobozt.
3. Zene. Nos, nem vagyok mindenevö, de szóljon! Szerencsémre felfedeztem egy rádióadót /www.antenne.at/ ahol egész nap kedvemre való zene szól. De a CD gyüjteményünk sem mindennapi.
4. Virágok, növények, kert. Egyelöre csak egy balkont mondhatok magaménak, de a társasházunk elötti virágágyások nekem köszönhették pompájukat. Meg a szomszédok is.
5. Csoki. Csak suttogva. Pedig mindenki tudja. És éppen ezért most Húsvétig egy szemet sem. Ö úgyis tudja, miért.

I got the game from Cecile. I have to write about my 5 dependences.
1. My family, of course. My husband, our three daughters, our home, the time we spend together.
2. Letters. It could be a book, newspaper, net, but it happened already that in my necessity I was reading the description of the cleaning supplies.
3. Music. I am not omnivorous but something has to be! Luckily I have discovered a radiostation /www.antenne.at/ wich plays the music I like. Actually our CD collection is also quite big.
4. Flowers, plants, garden. So far I have only a balcony, but the garden in front of our blockhouse is qiute nice since we are living here and the neighbours are also happy.
5. Chocolate. I am only whispering this. Although everybody knows it. And just because of this - until Easter I won´t eat at all. He knows it why.

6 megjegyzés:

  1. Kedves Zsuzska! Most volt nálunk egy közös ismerősünk:) A te blogod által fedezte fel az enyémet:) Nádudvary Andinak hívják, a fiaink egy osztályba járnak. Persze csak ha Magyarországon vannak.
    Milyen kicsi a világ!

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsuzska! Örülök, hogy válaszoltál a kérdésre, és hogy felhívtad a blogjaidra a figyelmem, jövök vissza olvasni!

    VálaszTörlés
  3. Szia Julcsi,
    a Világ tényleg nagyon kicsi.(Istenem, el sem hiszem, hogy Zolka már iskolás! Pici manónak ismertem meg, aztán ott voltam Mariska születésésnel, majd Gyurkáénál...)
    Reméelem, máskor is meglátogatsz!?

    Szeretettel:Zsuzska

    VálaszTörlés
  4. Szia Cecile!

    Neked is nagyon örülök, gyere csak, gyere!!! A kérdéseid meg jó alkalom volt egy kicsit magamba nézni. Azóta kaptam levelet másoktól is, hogy milyen remek ötlet, ők is megcsinálják. Még egyszer köszönöm!
    Zsuzska

    VálaszTörlés
  5. Ó, én nézelődöm ám nálad, csak nem tudok rendszeresen jönni. Viszont visszaolvasok:)

    És bizony, Boriska sem kicsi már:)

    VálaszTörlés
  6. Jesszusom, a pici babáról el is felejtkeztem! Pedig tudtam, hogy érkezik! Boriska lett? Édes!

    VálaszTörlés

Sajnos sok megjegyzést hagyok észrevétlenül, ezért állítottam be most a jóváhagyás-módot. Remélem, így mindannyian jobban járunk!?

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.