2009. szeptember 17., csütörtök

Mennyire fontos a biztonság? Egy marketingakció margójára.


A sarkon a kis Sparban (10 percre van a nagy Spar) fedeztem fel hétfön a mellényeket. Helyes kis átlátszó müanyagzacsikban tornyosultak a pénztárnál és rögtön látható volt, hogy ajándékba adják. Gyorsan felkaptam ötöt, ugye nagy a család! Itthon kibontva láttam, hogy ezek a mellények bizony inkább az iskolakezdök méreteire jók, abból meg ugyi nincs itthon egy szál sem. Van ellenben 4 pótkölköcske, akikre délelöttönként vigyázgatok. Nosza, kedden séta elött rájuk is húztam a mellénykéket és lám - remekül passzoltak rájuk. Gyorsan le is fotóztam öket, majd szépen átballagtunk a Sparba bemutatni, hogy nem csak pazarolták a pénzüket, de lám, van, aki hordja is az ajándékukat. A fönök Úr is elöbukkant megcsodálni minket és ha már ottjártunk, megajándékozott minket pár uzsonnásdobozzal. Persze telivel. Nagyon elégedetten bóklásztunk hazafelé, útbaejtve a parkot. A PARK-ot. Amit persze minden gyerköcöm imád és ahova, hacsak nem orkán tombol, minden délelött kiviszem öket legelészni. Nos, kedd óta szembeszélben, kilométerekröl meglátom ha valamelyik elcsatangol, arról nem is beszélve, hogy elsö blikkre meglátom, ha valamelyik rosszban sántikál. Márcsak a megkülönböztethetöségük miatt is. És ha én látom öket, akkor az autós is látja. Ugye milyen jó nekünk!!!???
Mondtam már, hogy szeretem a Spar-t?

4 megjegyzés:

  1. De cukik ezek a gyerekek! Tényleg jó feltűnőek a mellényekben :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, én is imádom öket! (Néha. Néha nem.) Na akkor is. ;O)

    VálaszTörlés
  3. Jó ötlet a mellény a Spartól:)
    Nekem is van az autóban, igaz nem Sparos.

    VálaszTörlés
  4. Az autóban nálunk kötelezö, a parkban meg fakultatív hihi ;O)

    VálaszTörlés

Sajnos sok megjegyzést hagyok észrevétlenül, ezért állítottam be most a jóváhagyás-módot. Remélem, így mindannyian jobban járunk!?

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.