2012. május 13., vasárnap

Anyák napja nálunk



Ausztriában, úgy is, mint nyugat Európa legtöbb országában május második vasárnapján ünneplik az Èdesanyákat. Mi a mai nap a Papa nélkül ünnepeltünk, akinek sajnos egész nap Bécsben akadt dolga. Kíváncsi voltam, a lányok hogy fogják megoldani az elökészületeket egyedül, de boldogan állíthatom, felnöttek a feladathoz! 

Ezt a csokrocskát Julia szedte nekem, a mellete látható süteményt Zsófival (közösen) készítettük. (Szegénynek be van gipszelve a jobb keze, amúgy egyedül sikerült volna tortát sütnie nekem)

Mogyorós-epres anyák napi torta, hmmmm... finom!

2 megjegyzés:

  1. Ó, a leggyönyörübb csokor!!!!!!Júlia már egyedül süt tortát??????

    VálaszTörlés
  2. Nos, a csokrot ugyan Julia szedte, de a tortát Zsófi (14) kezdte sütni a begipszelt jobb kezével. Miután jobbkezes a drágám, elég hamar megszántam és én fejeztem be a sütit. :O)

    VálaszTörlés

Sajnos sok megjegyzést hagyok észrevétlenül, ezért állítottam be most a jóváhagyás-módot. Remélem, így mindannyian jobban járunk!?

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.