2013. október 21., hétfő

Poros úton mezítláb

Az alábbi könyvet Mammkától kaptam még a nyáron, de valahogy mindig halogattam az elkezdését. Nem akartam csak úgy "mellékesen" elolvasni. Most, hogy a fülmütétem miatt négy napot kórházban kellett töltenem, jött el az idö és végül is, két nap alatt kiolvastam Erzsike történetét.  Magávalragadó könyv, szóval tartott, vígasztalt, reményt adott. Szívböl köszönöm Mammka!  



Elizabeth Mittelstaedt a Lydia magazin alapítója már gyermekként sokat hallott Jézusról, és bár fiatalon újjászületett, az élet igazán kemény, embert próbáló küzdelmeit mégsem tudta elkerülni. Egy kis vajdasági, magyarlakta faluban nőtt fel a kommunizmus ideje alatt, ahonnan tizenhét évesen Ausztriába disszidált (a szülei tudta nélkül) a szabadabb élet reményében. Ami azonban ott várt rá, sokkal inkább rémálomnak nevezhető. Ez után az első, fájdalmas csalódással járó kaland után fedezte fel Isten megbocsátó szeretetét... 
A Poros úton, mezítláb című önéletrajzi könyve végigvezeti az olvasót nagy kitérőkkel teli utazásán: a poros kis falu egyszerű tanyájától egészen élete álmának beteljesedéséig, hogy az egész világot elérje a nyomtatott szó erején keresztül. Ebből az izgalmas, inspiráló könyvből megtudhatjuk hogyan is vált a ceruzáját becsben tartó, egyszerű kislányból egy vezető keresztény magazin alapítójává és főszerkesztőjévé, aki világszerte százezrek életére van hatással ma is. 

1 megjegyzés:

Sajnos sok megjegyzést hagyok észrevétlenül, ezért állítottam be most a jóváhagyás-módot. Remélem, így mindannyian jobban járunk!?

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.