2013. október 27., vasárnap

Kis öszi ez meg az...

Idén elöször nem nekem kellett a tököket megfaragni, a lányok boldogan vállalták át ezt a munkát. Èn csak az alapokat mutattam meg, a barátságos mosolyt már ök csalták a tökfejek arcára. 

A mezön gyöjtött száraz kórókat fehérre festettem, az árnyékuk legalább annyira dekoratív. 


Az aszter - egyik kedvenc virágom még hüségesen virágzik.
 Pinteresten találtuk az ötletet, Juliával aztán ma meg is csináltuk. 31.-én az ajtó mellett fogja köszönteni a látogatókat.
 Kis kerti maradék...
 Ezek a picuri csipkebogyók nyáron egynapos, illatos, fehér gyepürózsák voltak. Ìgy egy kicsit tartósabbak.
 A három grácia már évek óta lesi velünk együtt a levelek színesedését.
 Már a halloweenre készült ez a fejdísz. 
Szürkületkor pedig gyertyákat gyújtunk és élvezzük a barátságos vigyorokat a teraszon. 
Képet, öteletet lopni ér! ;O) Jó szórakozást! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sajnos sok megjegyzést hagyok észrevétlenül, ezért állítottam be most a jóváhagyás-módot. Remélem, így mindannyian jobban járunk!?

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.