2014. január 26., vasárnap

Ajándék takaró

Gyermek született közénk, kisfiú. Nagyon nagyon várták, nagyon vártuk. 

 Amikor megtudtam, hogy úton van, nagy örömömben elkezdtem ezt a takarót. Pici négyzetecskék, gyorsan elkészülnek, lelkesen horgolásztam.

 Körülbelül a harmada volt már meg, amikor már nagyon untam, majd mindennap méregettem, hogy még mennyi kell belölük.
 80 darabot számoltam, 45 körül született meg a kislegény. Onnan szárnyakat kaptam - meg világoskék fonalat is hozzá, a nyuszi karácsony elött érkezett, hogy öt is belecsomagoljam.
 Januárban át is adtuk, mindenki nagyon örült, a babócát rögtön be is takargattuk vele. 
Nagyra nölj Marci, Isten éltessen! Örülünk, hogy itt vagy!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sajnos sok megjegyzést hagyok észrevétlenül, ezért állítottam be most a jóváhagyás-módot. Remélem, így mindannyian jobban járunk!?

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.