2014. január 8., szerda

Julcsi horgolt sapija

Elkészült Julcsikám legújabb horgolt sapija. Igazából középen kezdtem, ott, ahol a vastag szürke csík kezdödik, aztán, amikor már elfogyasztottam az egészet derült ki, hogy túl kicsi, így lett neki fehér alja is.

 Belül bélés van benne, mert a ráhajtásos pálcák között befütyül a szél. 
 A passzéra különösen büszke vagyok, mert relief-pálcával készült - bordás, de mégis horgolt. Szerintem nagyon csinike! 
 A csíkok hol sima sorok, hol ráhajtásos pálcák. Nagyon élveztem kitalálni, hogy milyen lesz a következö sor és vajon hogy fog kinézni?
Ez Julcsikám legújabb horgolt sapija, de szerintem Hannah is kap egyet amilyen jó móka volt ezt megcsinálni. 
Viseld egészséggel Jujika!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sajnos sok megjegyzést hagyok észrevétlenül, ezért állítottam be most a jóváhagyás-módot. Remélem, így mindannyian jobban járunk!?

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.