2011. április 11., hétfő

Húsvéti tojások - negyedik felvonás

Akiket érdekelnek az elözö felvonások is, kérem, kattintson át az alkotós blogba, ott találja öket. Ezeket a tojásokat is a picurkákkal készítettük, de nagy meglepetésemre annyira mutatósak lettek, hogy méltónak találtam öket a Vegyesboltban való bemutatáshoz is. Szalvétatechnikával készültek. A müanyag tojásokat ráhúztam egy saslikpálcikára, tapéteragasztóval alaposan bekentem, majd a gyerköcök által kicsi fecnikre tépkedett szalvétákat váltakozva felkentük rá. A szalvétákat aztán újra át kell kenni ragasztóval, több rétegben feltenni, hogy itt-ott átfedjék egymást. Száradás után még a pálcikát is körbetekertem egy vékony szalvétacsíkkal és egy kacér selyemmasnit kötöttem a nyakukra.

Most aztán itt várják a Húsvétot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sajnos sok megjegyzést hagyok észrevétlenül, ezért állítottam be most a jóváhagyás-módot. Remélem, így mindannyian jobban járunk!?

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.