2009. március 26., csütörtök

Szarvasmici menyasszonyos játéka





Szarvasmici menyasszonyi játéka nekem is nagyon megtetszett! Az esküvönk 12 éve volt és még ma is nagyon szívesen vettem elö a képeket. A ruhámat Édesanyám varrta, az esküvö hajnalán én varrtam rá a gombokat. Mivel a férjem osztrák, trachtban esküdtünk, a blúzomat és az alsószoknyát még ma is hordom! A csokromat és a koszorúmat Óbudán Kata-virág készítette. Egy kedves idös rokon hölgy utólag kérdezte, hogy a férjem erdész-e, mert hogy olyan a ruhája! Pedig szegény marketinges.
Szarvasmicinél lehet megtalálni a játékot. A szabályok: 1. Hagyj egy üzenetet ennél a bejegyzésnél - Szarvasmicinél- március 31-én este 8 óráig, ebből tudom, hogy szeretnél velem/velünk játszani. Esetleg tehetsz ráutalást arra vonatkozóan, hogy mi lenne az a meglepi, amit nagy örömmel fogadnál tőlem. 2. Tedd ki a blogodba a saját menyasszonyi ruhád, és csokrod képét. (Ez követelmény!) És tudasd olvasóiddal, hogy egy olyan játékban veszel részt, aminek a végén Szarvasmici ad meglepetés ajándékot a szerencsés nyertesnek! A bátrabbak az arcukat is megmutathatják, de ez nem kötelező, viszont nagyon örülnék neki. Aki még nem volt menyasszony az tegyen ki egy képet álmai ruhájáról, és/vagy csokráról. 3. Ha saját készítésű a ruhád, vagy anyuci, esetleg a nagyi varrta, azt feltétlenül jelezd, mert az sk. ruhák tulajdonosai között külön ajándékot sorsolok ki. Nagyon várom a képeket, nosza akkor mutassátok meg azokat a csoda ruhákat!

5 megjegyzés:

  1. Csinik voltatok. Szép ez a Tracht. Még nem láttam tiszta fehéret. Már lassan 3 éve Ausztriában lakom, de még sosem volt rajtam itteni viselet.

    VálaszTörlés
  2. Szépek vagytok.
    Te úgy nézel ki, mint egy erdei tündér.

    VálaszTörlés
  3. Annyira romantikus, és szép gondolat, hogy a férjed kultúrájához igazítottad a nagy nap viseletét.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm a kedves hozzászólásaitokat! Az erdei tündér különösen teteszik!!! Ami az alkalmazkodást illeti én azon voltam és vagyok is, hogy beilleszkedjek. Megtanultam a nyelvet és a lányoknak csak a második nevük magyar. (Az azonban nagyon magyar!) Különben is ez a tracht annyira gyönyörü és nöies, hogy nem volt nehéz beleszeretni. Hófehéret még én sem láttam, az enyém márcsak ebben is különleges. Csigi, Téged bátorítanálak, ha már itt élsz igazán hordhatnád Te is!
    Mici, aranyos vagy, köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép voltál!
    Tényleg olyan mint egy tündér, annyira természetes:)

    VálaszTörlés

Sajnos sok megjegyzést hagyok észrevétlenül, ezért állítottam be most a jóváhagyás-módot. Remélem, így mindannyian jobban járunk!?

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.